hari ini aku berjaya buang masa dgn jayanya….ternyata aku memang berbakat besar dalam bidang membuangmasa…kalau lah ia boleh dijadikan karier…mungkin aku akan menceburi bidang ini hingga ke peringkat doktor falsafah….bukan takde kerja…ada kerja..bahkan tersgtlah banyak…kotak kertas dibawah meja aku ni pun dah macam twighligt zone..kalau ada air, jejentik pun boleh idup…aku bukan tak mau kemas..tp aku rasa aku diekori oleh hantu ju-on yang ske sepah2kan barang aku….atau mungkin aku telah lebih awal dirasuk oleh hantu berkenaan…tgh hari karang kena ikut abah mak gi wedding cik yam..eh, wedding anak dia…memula tak nak pegi…namun memandangkan dia berjasa pada aku..maka wajarlah aku pergi…selak2 purse banyak kertas yang ade..resit belanja..minyak..tol..sumer ade..yang takde cume not duwet..seploh hengget terakhir aku korbankan kat mekdi deliberi td..sekaranng baru terasa menyesal…itupun dah terlambat..fillet o fish tu pun dah duduk kat pankreas atau mungkin sampai kat rektum…bilalah aku nak kaya raya….huhuhuhuh…….sedday gua…sedday jd org suwsah…