sadin.jpg

      gamba nih rerasenyer beskot dah update…tp aku nak bubuh jugak sini kasik publisiti kenkonon…yang omputih ciut belakang aku adalah albert..project controller a.k.a boss on the floor…cute n rase cam nak hug je…hari breakfast pon pizza or mekdi…patut la kiut miut…the rest are the planning team, planners,engineers (akula antaranyer..hehehe), progammers and seketeri kami! kak Su! “seronok keje sini?” semalam sara tanyer..aku jawab seronok kerja..gaji je tak best….ntuk org yang mata duitan + tak reti manage duit nie of course gaji ku tak cukup…abah kata memangla..awak tu baru nak idup…belum pandai manage and stablekan idop…sambil tu abah ade perli2 suruh jejeling bebaju kekasut dan bebebeg kat bilik tue..antara sbb duit gegaji ku tak cukup…huhuhu….mak kata biala…dia tgh seronok ade duit…hahahahaa…..best best..galakan yang mcm ni aku nak dgr…but please..”don’t try this at home…” ngeh ngeh ngeh…

p8210003.jpg

dari kiri ; aldrin, aku (serius selebet aku pakai overall! cam badut sarkes) , jorge, hamzah, nazey