860551065l.jpg

version comot..tgh main2 lari2…geram aku budak pija comot nih nakal giler…kecik2 pandai buat lawak pulak tue..ain kakak dia pulak selalu kena buli….ain suke tgk katun..pija suke tutup tivi..ain tension je…marah karang pija nanges tak berenti..hado meriah rumah aku…mereka bukan adik aku..tp kezen aku…anak adik mak..duduk sebelah umah..tp almost 24 hours kat umah aku..nak tido malam baru balik rumah dia…

ain-pija.jpg

ni version lepas mandi…lepas mandi suke men kat depan umah…eh main lagi?..bile budak ni nak berenti ntah…kalau suro pose memang terrer….hado..balik keje pun aku cari pija dulu….cium2 dia pas belas kali sampai dia rimas….

pija.jpg

ni version nak gi jalan..pija kalau jalan akan pakai extention punye rambut…hehehe..dia baby pompuan yang berambut sikit…nakal kat umah puncam baby boy jee….so kalau jalan pakai rambut ropol2 dia tu…konon2 kiut…memang kiut pun….heehee