hari hari ahad…tp aku buat ot..memule semangat aku nak buat kerja….tp setelah beberapa seken…raksasa mengantuk menyerang….aku seperti hilang kawalan…yang paling sengal sekali…aku tak pesan willy suro tinggal kan pivot yg latest dalam database….so camne aku nak buat kerja aku pun tak tau..nak kontect dia pepagi bute di hari ahad yang indah ini mungkin hanya akan menyebabkan aku di maki hamun..lalalala….aku msg ketua kumpulan pengemis dia tak reply2…last2 aku stuck kat sini..aku ot dgn lagi 2 philipinos..kacau daun betul! kalau tak aku dah boleh head banging pasang lagu kekuat sampai memecah sunyi alam maya ini…kire2 dalam to do list aku ade 12 jc pending….hado….tension…kalau ade karipap dan air neskefe boleh jugak aku brekfest….eh? eh? poser pulek…lupe….takpe kejap lagi aku carik kerje…kerje ape2 yang boleh dibuat…ekekeke….