aku bangun lambat niari……hampeh…abah dah kejut..aku dah bangun dah….namun..memandangkan aku kerja sampai mlm semalam…aku jadi malas2 nak bangun…aku tarik bantal yang dah kat kaki pastu kasik kaver sikit muka aku dgn niat nak topup lagi 2 ke 3 minit…..sangkaan ku nyata meleset..aku pegi topap sampai setengah jam!!

aku dgr lagi sora abah panggil dan kali ini disertakan dgn bunyik enjin keta!!!!….lalalalalala….abah kasik seploh minit…segalanya lepas tu mcm filem chaplin laju giler…aku capai je baju takyah gosok dari ghobok aku…kesimpulanye..aku selebet niari…(sebenarnye hari2 pun)…tp niari ‘paling’ la….paling selebet….huhuhuhu…what a selebet day….

goodnight2.jpg

citer pasal selebet nie masa belajar dulu aku hari2 ginih..hari2 ‘topup’…esp bile ‘cuti umum’…… tp bile bole sembahyang suwsah sikit….um ammar akan make sure aku bangun dgn segera! dari dia amek wuduk sampai dia siap baca quran aku punye posisi tido pum mcm2…posisi yang mcm konon nak bangun tp tak beberapa nak bangun…aaa??

pegi kelas jarang sekali aku jalan lenggang kangkung..selalu mesti ngan gear lima..aku sebenarnye berlari..tp nampak mcm jalan….ekekekeke..nak cepat la konon…selalunye dapat sampai awal sket dari lecturer….kadang2 je aku saing lecturer…lambat dari lecturer?hmm..jarang la..sbb kalau nak terjadik situasi tue..aku tak dtg kelas terus!! (>_<)

roar.jpg