HUAAARRRGHHHHH!!!!!

bosan kat opis niari…..semenjak aku dah agih2kan kerja aku..aku jd lepak sikit…takde kerja sgt….cuma tension sbb org yang buat kerja aku tu terrer dalam bidang menjahanamkan kerja aku..tahniah kat org itu…

kat opis cuma ada aku..willy…nik..n emey….hmm..ngan kak su…(yang kafir2 ni taklah aku sebut..ade ke takde sama je)….hamzah gi spital..anak..a.k.a baby barunyer admitted….sakit kuning….nazir cuti…totoi..ponteng..mana ntah..kata masuk tghhari karang….kak zatil tak dtg..katanye kemas rumah..yela..besok raya…

games-are-boring.jpg

senyap je suasana rimba…..dalam keadaan yang beberapa tak nak bercakap sgt..aku ngan willy…sesekali cuma kedengaran kami berbalas pantun batuk….pidaus dah check intenet…gaji dah masuk….laaaagila aku tak saba2 nak balik…. 

kesimpulannye..hari ini sgt bosan…..baru lepas main2 msj ngan sahak….rindu aku kat pompuan asimtotis neh…sahak dah keje kat kelana jaya…

besok raya…aku menyubang ntuk sekor lembu tahun ni….hmm…sok mesti happening umah aku!! ske!! ske!!..yay!!