this is why i’m hot….eekekeke

sebelum ape2..nak aku beritahu..entri ini takde kene mengene dgn tajuk…aku tgh menghitung hari…..aku nak berambus dari planning dept ini….selamat jalan romeo…aku dah bagi memo of transition pada lead aku….td dia tanyer boleh tak dia hantar surat kat HR ntuk tahan aku keluar…..aku dgn konfident jawab “no….please…no”……”why? you dont like here?”…aku jawab dgn gelak2 kecil sahje….

semalam dia puji2 aku..kata aku la yang paling rajin dan ade attitude….dalam hati aku membengkak aje…maunye tak rajin..akula satu2nye pencachai angkat najis yg setia..buat aje ape dia suruh..bukan aku tak betah…tp idea2 aku biasenyer direject….

yg paling latest, td dia diskass pasal satu prob tue….prob tu dia baru nak diskas padahal aku dah figure out lama giler..sebelum aku gado dgn planner aku lagi prob tue aku jumpe….aku fowrd kat asst dia…harini baru dpt feedback…. ntah hape2 je….ahh..benci..benci….aku nak blah cepat….

aku report duty untuk job baru 11 hb 2…offer letter dah kat tgn aku. GM dah release…..it’s time to go……tata

too-funky-by-nasigoreng.jpg

i’m leaving……..