Seperti mana yg pernah kuterangkan dulu…..aku bukanlah tukar company…tp tukar department…masuk management training….aku mula rotate dept 11 feb haritu….dept first aku masuk is QHSE…..best giler jd org safety….smer tempat aku leh masuk….atas rig, dalam vessel, manjat helideck, manjat crane…takde shaper nak marah…ekekeke…suke aku….semalam aku dpt rase mcmana depa buat drill….fire and rescue…walopun berlakon tp mcm real….mcm dalam tv sikit2….aku tergedik2 seronok..(patutnye cemas)…..heheh…..terus pasang cita2 nak jd fire fighter?! erk?!?… ekekeke…….

td pulak aku meyaksikan aktiviti jackup module Angel…..tgk mak salleh susun2 can ntuk jack up module yg beratus2 tan itu buat aku terus bercita2 nak kerja ngan syarikat heavy lift neh…hercules ke mammoet ke….(mcm banyak je cita2 aku apesal?)..sebelum tu aku terserempak ngan sorang engineer kat instrument room muka mcm brad pitt aku nak jadik instrument engineer pulek….walaupun dia berpakaian comot..dia tetap kacak!!…sbb dia ckp “hello”….je aku terus nak jd instrument engineer…ntah hape2 jer….poyo betul!

p/s: hmm..cukup kot entri nie…lain kali kasik yg lain pulek….selamat membaca kawan2 yg ku sayang (>_<)