aku semangat turun kl….namun keciwa jugak sbb mahluk2 yg aku nak jumpe smer balik kampung…hampeh! salah aku jugak lambat bagi tau…..yg turun cuma fizah seorang…aku hepi giler!!!..thanks fizah…..

sepanjang 2 hari jaga kaunter aku penat giler…..mulut aku lenguh2 tak berenti bercakap…mcm2 pesen jugak org dtg pi career fair nih..ade gak aku dpt soalan2 killer..teringat jugak dulu aku selalu dengki exhibitor dgn soalan2 cepu emas..kali ni aku yg kene pulek

ramai gak dak UIA dtg..namun ramai yang tak kenal aku….aku bajet aku glamer la…..paling hapeh biler aku tegur sorang mamat tu dgn konfident…dia siap buat muka pelik…terus aku teringat dia ade kembar…..!! ahhh…tidak..malu!!!malu!!…adik dia yg aku tegur sebenarnyer…..

tp kesimpulannyer aku hepi……ciken ade jugak…jaga kaunter depan aku jeek…wakakaka….

…erk tak reti pulak aplod gambar gne wedpres baru nih..