Superpower pilihan saya~di tag oleh cik gadis bunga2 cinta yang menceritakan segalanya

Apa superpower idaman anda? Sila pilih satu! Aku nak dua jugak!!tak kire!!
kami nak power…..”super power!!!!”..ok..ok…iklan saje..

Power yg aku suke adalah

1)     dapat muncul kat mana2 saje yg aku suke…kire teleport la….termasuk muncul kt dunia katun mcm naruto

2)     and aku nak ade power leh kemas bilik aku secara automatik!!

Siapa superhero atau watak yang mempengaruhi pilihan anda?

1) sila rujuk entri aku yg sebelum ini

2) emak

Kenape atau untuk apa superpower itu yg anda pilih?
1) kerana aku pervet tak suka menunggu and hate travelling termasuk jalan kaki ke opis………aku nak, tau2 dah sampai…tau2 je dah balik….waaa.a.a.a…..best….

2) kerana aku terrer buat sepah tp tak terrer mengemas…terima kasih..

Kelemahan superpower anda? Wajib ada!

1) aku tetap akan letih…letih macam travelling real…hmm…kelemahan tue….

2) kelemahan nye adalah tidak dpt kekal lama kerana aku akan sepahkan balik sejurus aku kemas……

Nama anda sebagai hero?
the undescribable (nama loser takde idea)

Moto anda sebagai superhero?
everyone is a hero…..( ape kejadahnye??!?!?!)

Sebarkan tag ini kepada 10 rakan yg lain, 5 pn ok!  taknak

dari kiri(belakang): bukan aku, bukan aku, bukan aku, bukan aku

dari kiri(depan):semua bukan aku