huaahuahua….

sekarang group management training aku attach kat procurement…bosan siot…otak aku mcm terkempam je disogok dgn manual2 yg tebal2….terperap dalam tender evaluation room….urgh….!!network pulak kene rembat printer punyer….second printer dalam opis nie…satu lagi printer ada kat luar…tp org dalam opis ni suke jugak nak guna printer kat dalam nie…huhu..

nak jadikan cerita kami tak cucuk balik cable printer tu…since mcm takde org nak print pun..plus satu lagi printer ade kat luar….printer yang dalam bilik nie setau aku khas tu make copy ntuk doc yg confidential since dia duduk dalam open tender punye bilik…

pagi ni kami smer dikejutkan dgn msg kat atas white board…

 

hahha…aku ingat msg2 ni wujud zaman skolah menengah aje..tak sangka plak conventional mtd ni masih wujud zaman sekarang…aku rasa budak2 kat opis nie semua 20 tahun keatas…huhu..pendekatan tidak matang ini masih wujud rupanye….hahaha…group aku gelak2 aje….additonal “x pandai” itu ipin tambah…

aku memang sempit je kat dept nie..pintu plak kena swipe epass nak masuk…tensen…kami yg tak authorized ni akan tercongok2 depan pintu tunggu org bukakkan pintu…depa pulak mcm malas seems to sow distracted bila kena bukakkan pintu….aku nak gi toilet pun piki 4 belas kali…

whatever~~~