ramai jugak orang tanye kenapa lolita koset?…hehehe…meh aku kasik intro sket….

aku ter inspire dgn satu katun yang betajuk Le Portrait de Petite Cossette..

crita pasal sorang budak art ni namanye Eiri, keje part time kat kedai atuk dia…dia tertarik kat satu potret tu….potret awek bernama cossette..

nak jadikkan crita….eiri ni cam dapat satu vision pasal sorang awek blonde yang cun….ok, of course aku tak cun apetah lagi blonde? duhh…menurut vision si Eiri nie..awek tu mcm terperangkap dalam potrait tu..nak jadikkan cerita lagi eiri ni mcm dah tangkap cintan habis la kat awek blonde tu and nak masuk dalam supernatural illusion sbb nak revenge kan for the misteri kematian cossette and her murderer…..

inilah awek blode itu….

cun macam aku

citer nih penuh ngan misteri…..part yang best tu cossette nie gothic2 sket…..apekah misteri yg eiri bongkar lepas tu?..eheheheheh…tgk le sendiri!!..tak pun baca manga dia….wakakakakaa….

 

naper lolita plak?…..

ntah aku main letak aje…