Ok….saper kater Engineer leh pakai cun2….?!!

 

Apsal plak..?! boleh aje….sofware engineer keje main2 komputer tu smer pakai cun2…

 

Ok….saper kater Engineer selain software engineer leh pakai cun2….?!!

 

Apsal plak..?! boleh aje….civil engineer kat dlm drama kat tv tu semua pakai cun2…siap pakai high heel pegi site visit…PPE ngan helmet tak pakai chin strap pun ade je…hahah

 

Ok….saper kater Engineer kat fabrication and heavy industry macam company aku leh pakai cun2….??!

 

Apsal plak..?! boleh aje….member2 aku kat design smer pakai cun2….keje kat opis ngadap drawing…sure leh pakai suar kaler pink gi opis!!!!

 

Ok….saper kater Engineer fabrication and heavy industry macam company aku selain dak2 design leh pakai cun2….??!

 

Apsal plak..?! boleh aje….dak2, planning, commercial, procurement….ha…smer pakai molek2 aje…..

 

Ok!ok!ok!… Ok….saper kater……..Engineer fabrication and heavy industry macam company aku selain dak2 design…planning, commercial, procurement leh pakai cun2….??!

 

Hurm…betul..betull….takde…yang lain smer comot2……comot mcm aku…kenapa aku cakap sorang2 ni!??! Sbb hari ni tudung aku senget….tak mau betul…ia tak mau ikot cakap aku dan tak memberi kerja sama…..arrgh..tensen!!..walopun kalau tudung aku tak senget tak menjanjikan aku tak comot..aku tetap nak mengamuk!!

 

Kesimpulannyer…tudung aku senget hari ni…..

 

Tp….betul pun..mana ade engineer pompuan kat shiprepair division ni pakai cun2…..eh…jap..jap…pernah ke ade engineer pompuan?!..erk…masuk aje aku, hanan n sarah…tiga2 ekor comot!!

 

we all wearing faded uniform with rugged high cut boots…macam samseng kampong dusun…hanan pecah rekod kecomotan semalam…dia ngan faiz macam baru lepas berkubang..kotor giler…diaorang kena masuk water ballast tank…wakakaka….comot dari kaki ke tudung!!…sarah masih lagi pakai sluar berlubang dia..berlubang sbb kena spark welding….kompom ratu…ratu comot!…

 

adeh……

 

pasukan comot…aku blur2kan supaya kurang comot…