hahhahahahhaaa…….

sekali lagi tajuk takde kene mengena dgn topic…(sori la dah terbiasa suwsah woo nak carik tajuk!!)

gomendasai~~~~!!hhahhahaa…

laaaaaaaaaaaaaaama tak update…..aku bizi….bizi tgk wanpis!!!

aku masih lagi di MELAKA…ALAM to be precise…..menghintung hari2 puasa dgn tabah….

aku manaip entri ini sambil terduduk tepi katil siap sedia nak gi terawih….balik terwih karang aku publish!!

ok..gtg..Sarah dah ketuk2 bilik aku!!!!

**********************************************************

ok! hello….aku kembali!!!

adeh….nak criter ape ek?….haaa..takde….nanti kalau rajin aku compile peristiwa training kat ALAM ni….

oh yea…aku terawih kat masjid dekat2 sini….hangin aku ngan budak2 pompuan yang sembahyang main2 kat belakang..aku pukul karang anak org..tegur tak makan saman…sembahyang boleh gerak2 toleh2 senyum2 kat kawan sebelah..adeke? aku perati jeek lapas aku siap wat witir (hahah..nampak sgt aku wat 8 aje)..

“darjah berapa dik?”aku tegur sorang budak itu…

“tingkatan tiga.” jawab budak tu selamba…tingkatan tiga pun sembahyang toleh2 kiri kanan ke?

BAKA!!!! dalam hati…dalam hati je….hampeh…….