*********************************************************************************************************************

ok….sebelum aku cerita pasal ape aku kejam……dah…jgn panjang2kan entri aku yang berunsur gender conflict ini….i read blackdot’s thought…then rasa mcm pusing2 gituh jugak…we blame them..they blame us..and later? ‘we live happily ever after’ story came in……u wish!…hehehe..perhaps the venus and mars things are correct….whatever….

*********************************************************************************************************************

ok…cerita pasal aku kejam…ape? bukan…bukan yang langgar ayam tu!!apela korang ni….

aku kejam…kerana harijadi aku tuari…my sweet girlfriend watkan entri untuk aku…tp aku tak perasan..kesian..merajuk dia dgn aku…THANKS NANA!! ILOVE YOU!!