“0”

ngee? apekah? ini semua Q punyer kerja…

Dah abis dah..


KOSONG!

dsc02236

Tiramisu & French Vanilla flavoured ice cream..

Serving size: 100 g

Nutrition Facts that is not so nutritious

Total fat: 11g

Cholestrol 1mg

Vitamin A: 2%

Calsium: 4 %

Cap: Ayam

aiskrim ku..dah KOSONG dah…dgn bersungguh2 sungguh aku KOSONGkan tribute to this entri…

ngiahahaha….

nota kaki: obama menang…bagus sungguh agaknyer dia ni…aku pernah baca yang dia ni kalau baca buku resepi pun orang leh inspired nak masak…hmm…obses jugak org2 ni kat dia…hew..whatever~….

nota kaki2: it’s good to be a good speaker….mungkin kalau peminpin kita yang lemah2 bila bercakap..baca resepi pun leh buat orang tak selera nak makan…hew~~ whatever~ whatever~