setelah di-revised nak dekat 4 juta kali….akhirnyer kad kawen anan yang aku design dulu sudah di cetak..sekeping saje baru..nak tgk ok ke tak..yihiiii…..

dsc02329

first time buat kad kawen orang..rasa terharu bila ia di cetak keluar…..kedai print tu tuka gambar landmark kat map dia charge RM100 untuk 2 map..kurang ajar betul kedai tu..punyerlah nak charge jugak artwork…aku yang bersengkang mata ni?!!….waaa….2map seratus…aku wat cover+inlay+outlay…hmm….charge 5 ratus ok jugak ek? wahahahaha…anan….aku bleh bwat duit gituh….tapi aku tak cukup keji…aku tak makap banyak punyer….aku nak charge artwork berape?..huhuhu..aku pun tak tau….tgk la hati budi hanan….lagipun aku first timer….

aku pun tak reti nak charge2 org ni sebenarnye….dulu konon buat bisnes lukis2 inai kat tgn org pun tak buat duit..asal member je free,,asal member je free…aku ak tau la aku dalam kategori baik or kategori sengal….sekali aje buat duit…itupun buat tangan ngan kaki pengantin…dapatla 50 hengget…..

kesimpulannyer aku takde skill wat bisness….mungkin aku leh wat part time kat kedai print kad kawen yang cekik darah itu….hahahahhahaa…