december

hiyahhhhh!!!

ini jadual bulan doblas~~~ok..ok…kena suitkan bile masernyer aku boleh pegi berenang….(nak beghenang camner?? hari2 buat report!!

adeh~~~

24hb- presentation for engineering and constrution division…aku present planning department..panel smer macam ngeri2 je..siot betul…head, GM, project2 manager….

aku tgh prepare slide..nak jumpe trevor ingat petang sket karang….mintak tips2 gitu…

29hb– ajak tunang…kene gi gak..ni je chance aku nak jumpe kon..tema..pink…adeh..nak kena apply cuti ni…cuti aku banyak lagi siot..kalau aku bos aku selambe je tak dtg keje habeskan 12 hari tu…5 hari je leh keri fowed nex yer…gimana tu sih~~~???!!!!

100_1084

aku and ajak…masa kat wedding farah 13 hb lepas..dirembat dari page nana

itu citer bulan doplas….masuk new year..aku masih blum boleh rasa lega sbb ada lagi satu checkpoint…for me to survive in the project management developement programme nih…interview….aaaaa……panel masih lagi rahsia…..adeh….kecut perut di era siot….

january

lepas itu baru aku boleh nak bersuka ria…berambus ke kl for another course!! wihiii~~! i’m sow heepiii wiippiy….