1. site visit

aku dah lama tak gi jalan2 kat site….rindu betul saat jadik planner amek2 gambar progress…kire2 orang…tgk org buat kerja….record2 progress..

sekarang aku jalan2 site lebih kepada nak belajar…..dah tak jadik planner dah…..skang nak ke project management….

apsal aku citer2 pasal kerja ni?

sebab..haku nak haplot ini ghambar….wiihiii….!

poyo1

tribute to ipin and hanan

poyo2aku ngan sarah….berlakon siot…

lagi entri lama on retarded engineer….whahaha..ini and ini

2. swimming

pagi semalam aku berjaya jugak ke larkin…pool kat permas ni kechek sket..so kurang syok berenang…aku pergi larkin ngan ipin, azim and fadzil…

check…goggle?-check!, nose plug?-check,swimming cap?-check,swimmingtudung?-check?baju swim?-check(aku dah pakai siap dari rumah…towel?-check, toiletries?-check! sampai je pool aku warmup dalam changing room tu…tgk2 aku tertinggal baju ntuk salin balik!!! ayak!!! sengal!!!!! sengal giler!!!…tp aku malas nak pikir dulu..aku terjun saja pool! hahahahahaaha….

dah nak dekat 2 jam berenang tu sekali life guard yang duk tepi2 korang tu dtg dekat kat kami….ajar tips berenang…kantoi..dia notice kami berenang pakai hentam saje…hahahahha….aku siap kena sound…dia tak kasik pakai nose plug…nanti aku tak pandai breathing…wihii..dapat kelas free… suke..suke…

dsc02524

3. kekasih baru

aku ada kekasih baru….baru saje declare semalam….di pc fair….aku jatuh cinta….pandang pertama…demi cinta..ku korbankan….dia mengoda2 aku….aku tergoda….maka….lesaplah RM270 aku…inila dia…..kekasih baru aku…

seagatealamak…aku tak jumpe cable handphone aku….tak leh hapdet gambar original…aku beli kaler merah…gambar di atas sekadar hiasan dulu….dah jumpe cable kalu..i’ll update my new baby…seagate free agent go 320GB external HD.

***updated*** sudah jumpe cable…

inilah kekasih baru aku…

untitled-1

amacam…’kacak’ tak dia~~~~wihiii

aku declare dia kekasih baru aku…kekasih gelap aku..aku letak tepi dulu…aku tgh syok kat this red devil ni….wihihiiii…

kekasih gelap…kghehehe..kesian baby aku yang nie~~~~kena sensored…hahahaha

dsc02536

***note for nazrah yang baca blog aku…kena aku tak di invite baca blog kau ha?….huhuhuhu….**