settle!!!

Alhamdulillah…sudah selesai itu presentation…

malam td aku tidur sekejap betul..mau taknyer…balik je kerja petang semalam aku baso toilet..kemas bilik..

lepas tu, layan youtube kejap, aku jumpe clip lawak ni…lepas tu melarat2 tgk video clip lain sampai pukul 11 malam…(aku memang tak bleh harap bila ada distraction lawak mcm ni..)..

padahal esoknye nak present…mata mengatuk..ku tido kejap and terjaga semula pukul 3 terus tak tido…alter lagi sket slide…prektis and hapal2 sket..

sampai ke tempat keje aku prektis lagi…group aku 4 org aku last sekali present….maka meter cuak aku bertambah-tambah…aku tak leh nak bajet soalan ape panel of assessor tu nak bagi…sme rproject manager ngan head department…

adeh…

muke seposen sebelum present~~~

kihkihe

adakah aku macam nak nanges?~~!

pinkomuke selepas present….(hello? what with the Pink?!..)

siot je boleh terkpakai kaler sama ngan anan…dan org ingat boria group nak pakai sama2

malam ini…anan nak belanje makan…dan aku nak layan boltz!!! whihihihihi!!!! syok….

ape? dah berkurun? aaah..pedulik! aku nak tgk jugak! dah book pun!

esok pagi pegi berenang…cuma aku tak pasti kolam renang itu bukak ke tak?raye2 krismes neh….adeh…