fuh~~~~

it was tiring….after an hour of therapy yesterday…i was so tired…bak kata nana….kompom bengkak mata…..but guess what….i regain my strength even not that much…..as if power aku mcm di top-up semula….sigh..

jgn boring dgn episode duka aku ini…aku pun letih…sendiri merindui …entri2 ceria dan poyo aku….ceria dan poyo?..is that what the best to describe my entries? wihihihi….

you know what..episode therapy yang berlangsung satu jam semalam menyebabkan aku tak turun dinner….akibatnyer perut aku langsung kruu2 ditgh malam….adeh….tp aku buang2 masa read others blog…merayap2 sana-sini….

lewat sket aku call nana….my savior..so-called 911 survival line for my heart-broken problem….heheh…aku terus bungkus diri aku dalam gebar (or gebor org muar kata or dalam bahse stended..selimut)…dan keluar ke branda untuk bergayut dgn nana….this is awkward! berbungkus mcm org eskimo….malas nak pakai pakaian menutup aurat segala…..hahhaa…jgn ade org salah anggap akan objek ape yang seperti ulat beluncas tepi beranda..hahahaha….

kat luar tu gelap…aku susah payah berbungkus sbb tempat aku kursus ni…mengadap blok lelaki….please lah..bukan ade org pun..budak2 alam ni tgh cuti…so takde org sgt…tp since aku tgk ade 2-3 bilik yang pasang lampu..ada baikknye aku berbungkus siap2….

sesi final touch-up for my theraphy with nana berlangsung selama almost 45 minutes…sampai kepala aku pening2 lepas tu..then today, it come to a conclusion…komfom…bahye betul radiasi dari telepon bimbit ini (hahaha..padahal semua org pun tau)…..

i thought..it will be over..i will be fine….perhaps…sooner..or later……

but….it seems like….it still far away….if i could just turn back time….i wanna fix everything….i miss all those memories…..even i knew the fact that everything was just a fake….

you should start to appreciate yourself!” nana membebel di hujung telefon beberapa kali….

“iye…iye…lepas ni aku buat…”jawab aku sambil mengangguk2 (dalam selimut…ni sure lagi seram kalau org nampak)

but i know…she knew it already…nana kenal sape aku….macho diluar….macam samseng lagaknyer….good at showing off that she’s so strong….’kental’ kata org putih…tp..di dalam aku rapuh…bagaikan telur didalam uncang….sekali terhampas….people might think it’s okay…the ‘uncang’ is fine….tapi pecah didalam…tak siapa tahu…(tidak!!! ayat jiwang lagi!!! arggggggghhhhh!!!)…korang bertahan tau…sorry!…aku akan cuba bagi lagi keceriaan pada entri2 akan datang…hahahhaa…aja, aja fighting!!

.

.

.

im-okay

wish me luck…hehe…don wori…i’m not okay….i’ll be fine…no problem..i’m all right..everythings fine..it’s all good..(ayat2 chenta di-plagiat dari gambar diatas…gambar yang aku rembat ntah di website mana ntah…tak hengat…)

***”it takes time”…somebody said that…and it makes me learn that..aku tak sabar orgnyer….urgh! i could not wait…

***harini juga aku sedar…aku pandai ckp org mangkuk…tidak kusangka..aku pun mangkuk jugak…..dem…

***entri jiwang yang agak panjang..layankan aje…malas baca sudah