apekah tajuk entri itu? kelihatan keji betul,nampak sgt takde idea~~!lantak..layankan aje….ape ada pada hari khamis?sambil menaip aku terjoget2 riang goyang2 kepala sebab layan lagu matta-jatuh cinta lagi…lalalala….bukak ulang2 sampai nak termuntah…

Jatuh cinta lagi,
lagi-lagi ku jatuh cinta,
aku jatuh cinta,
kepada setiap jejaka wanita,

(diedit selepas terasa macam miang2 gitu)
Jatuh cinta lagi,
lagi-lagi ku jatuh cinta,
harus bagaimana,
ku bingung memikirkannya

1. sarah kata aku kasanova…keji betul….dulu  kata aku pembunuh...agak sudah bosan dgn title itu dia bagi title kasanova pula….aku suke title itu? owh tidaak…kenapa title itu? cinta beralih arah….sesuatu telah berlaku menyebabkan otak aku telah di-tune-kan….ke arah lain…(oi! oi! ape korang pikir tu? aku masih straight ok!!!) sarah? amacam kekasih gelap? *delete*delete*delete

2. harini juga blog stats aku sunyi…bunyik2 cengkerik jelas kedengaran…kotak komen juga sunyi..kalau jerit2 dikotak komen iu boleh bergema2!! tipu! tipu! jangan percaya…alalalala….korang sibuk ke?aku tidak!..hahaha..jeleskan buzzy niza bug itu!!.

3. harini kelas project communication management….keje buat role play saje…tak pasal2 kena berlakon…communication lah katakan..lepas itu..balik lambat!! adeh…lagi tergedik2 aku nak berenang lagi banyak pulak role play kene buat…memang tak kasik berenang….

4. turun berenang pukul 530 ptg..pool penuh dgn dak2 foreigner ALAM turut berenang….ade brader2 MISC jugak…aku, jidot and hanan turun jugak…berenang sikit2 saja..takut terlanggar org…eksiden pulek dalam air karang…..agak2 clear area 4 meter itu..aku berenang ke situ…ipin sudah berhenti swim…“hujan…” kata ipin…“ha?”aku buat2 tercengang..“hujan ni..kau tak raser ke?” ipin buat aksi tadah2 hujan dgn tangan…alalalala…keciwa..keciwa….kami berenang semula ke 1 m…konon2 nak naik…tp tunggu2 jugak..kot jap lagi berhenti….owh..tidak…tidak berhenti….makin lebat lagi ade….kecewa…naik..mandi…salin baju..terus pegi makan!! adoi…

5. malam ini nyiang rapik..final ep..anan tgk kat bilik aku…aku sibuk taip ini entri….buat kerja dgn 2 laptop…giler tamak…sambil2 aku lukis peta…tgk and study google map ni ha…esok nak pegi bukit beruang amek adek aku..(aku memang kantoi bab2 ingat jalan ni weyh!! fail!! kalau ade exam sure repeat 2-3 kali..) not born with sense of direction…hwa hwa hwa…

6. kejap lagi nak pekena tomyam..aku mengidam…akan keluar bersama rakan2…menjadi kupu2 malam sekejap…ewwwah….

ok…itu sahaja..kenapa kena ade nombor2 1 sampai 6 itu…alalala..layankan aje..aku memang suke melalut dgn cerita banyak macam…biarkan….matta ini pun sudah penat nyanyi2..ulang2..hahaha…aku suke…

**teringat anak sedara sarah yang comel itu….kalau dukung dia suke melepek2 pada kita macam beruang kaola…sambil buat muke comel!! *super kawaiii!!! aku teringin nak ada bayi comel! ouch! cakap merepek.jangan peduli!