ini adalah hajar aswad

mecca-27dan ini pula adalah kawan saya yang bernama hajar aswad

100_1084

hajar aswad yang tudung kuning...aku yang sengeh kambing kat sebelah

hari ni 19 februari….hari jadi budak ini…dia nampak lemah lembut…tp hatinye busuk tidak lemah lembut…dia sengal..lawak nak mampos…lawak dia lebih keji dari lawak aku….dia punyer suara giler nyaring…selalu kalau gayut ngan dia kena jauhkan sikit talifon dati telinga….kah kah kah..aku kutuk kau ajak!

tag team final year project aku….ganas..mabuk..sewel…ding dong…

pagi td aku wish dia..dia call aku balik..dia tgh golek2 lagi atas katil..malas nak pegi kerja katanye…mcm dia bos..siot aje kau ajak…aku report kat bos kau!

hahahahahahahah……

****************************************

aku search bithday quote…ni ade beberapa quote yang mennarik

kalau lupe wish..

“How do you expect me to remember your birthday, when you never look any older? happy birthday!”

the rest…

“Birthdays are nature’s way of telling us to eat more cake.”
“There is still no cure for the common birthday.”
“You are only young once, but you can be immature for a lifetime.”
“About the only thing that comes to us without effort is old age.”

****************************

owh…since aku tak buat special entri ntuk anan mcm tahun lepas

ini aku kasik selit sikit..happy birthday kon!!!!!!!

with ana...at sempeneh shah alam haritu

with ana...at sempeneh shah alam haritu

kah. kah. kah…