ok..aku curik waktu bekerja kejap ni…

(aja aswad mesti nak cakap..nanti kau junjung la waktu yang kau curik ni kat akhirat!eleh……macamla kau tak buat ajak!!kah kah kah) ~phew!

td aku pegi finance dept..ikut QS aku ni..belajar kerjakan invoice la konon…

seorang makcik menegur..

“kau bawak org lain pulak?” makcik itu menegur..kelihatan mesra

sbb QS aku memang akan ajak DCC dia ikut..kali ni dia bawak aku..

“bawakla yang cun2 sikit!” kata makcik itu selamba…

aku sentap! waktu tu aku berfirkir patutkah aku amek kerusi dan hentak kepala makcik yang macam biadab sungguh..tergamak dia syak aku tak cun!!

mungkin aku patut smack down saja dia tu…

mentang2la aku comot..pakai slekey…lantaklah…aku tak hengen pun jadik menantu dia..(aku mula mengamuk dalam hati seperti org tiada motif)

“takde yang cun! saya paling cun sekali” QS aku mengkaver line dgn menamatkan lawak tak bermoral itu…

moral dari cerita tak bermoral ini adalah:

1. carik invoice bukan perkara yang mudah

2. makcik itu mungkin hobinye adalah mengeluarkan statement2 keji..

3. aku tak cun!

ugly-doll

mungkin inilah rupa aku pada gambaran makcik itu

biadab

ingat tak cun dan burok takleh buat duit ke?