*********PERHATIAN: ENTRI INI UNTUK GADIS2 SAHAJA***********

Pagi td aku jalan2 di tenet dan aku dapati satu gambar yang cun…peng-klik-an keatas gambar itu membawa aku ke satu website ini…

aku syak ia website dari indonesia…(terang2 tulis bali batik)

dan aku dapati koleksi kebaya batik dan ia sgt cun mencapai tahap giler lawa giler babs!!!

maka…pagi2 lagi aku dah drool drool~~~~

ekor-merak-krem

ekor-merak-2-chocolate-copy

garuda-maron

waaaaaaaaaaaarrrrrrrrrghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh *drool *drool

giler cun beb..yang tak cun mcm aku ni pun kalau pakai leh jadik cun!

reger lebih kurang USD 35 ..mengikut current currency converter regernyer lebih kurang RM 129!!!!!!!!!!!

giler murah untuk kategori kebaya sulam dari indonesia..lu carik la butik mana2 tak dpt gua rasa reger tu…dapat la tp sulam2 yang biasa…

giler keji..sbb walopun ia macam murah…tp aku takde bajet beb…maka pagi2 tadi aku hanya tergamam sambil memandang lesu saja koleksi2 itu…of course air liur meleleh lagi….tidak boleh dimaafkan beb….dem…

yelah itu nak kire reger baju aje..reger ngeposnyer tak masuk lagi..ntah aku tak paham  bahasa website tu…ape ntah dia cakap…siapa leh translate dalam bahsa melayu or inggeris? aku malas nak pahamkan

leh layan2 drool kat website dia beb…..

nota kaki: bajet lari…harapkan aku..aku takleh harap!

nota kaki lagi: rasa2 nak kena penyapu ngan mak silalah beli…(mak risau saving aku susut nilai)