memang takde keje..

kemurungan menyebabkan aku teringin untuk melakukan sesuatu daalam hidup aku…

jadii…aku mula bekecimpung dgn dunia mob ni..

dulu aku baik lagi..beberapa mob dtg jumpe aku suruh join buat kerja2 jahat..tp aku tolak dgn baik….tp sekarang tidak…

aku mula dgn langkah sendiri…tekad untuk mengumpulkan wang…aku rompak kedai2 runcit…curi kereta…rompak gudang…bila ada duit sikit aku dah mula beli senjata…beli moto berkuasa tinggi…

kumpul duit…pandai belasah geng gangster yang lain…wargh! sgt keji!

jumpe kawan lama…fadzil..dia mob jugak…tp aku baru tahu dia dah lama jadik mafia…tahap dewa!! tak main la buat2 kerja street thug ni…wahaha..aku kagum..terus pasang cita2 nak jadik mafia berjaya…

aku daftar as fan mafia club..ramai mafia2 dari serata dunia request untuk join thier clan…masyuk..bila aku cari gaduh ngan mafia2 lain…terus senang nak menang….rampas harta diorang…pernah juga aku kalah..tp aku tak putus asa….

td baru aku dpt tahu..ada juga mafia yang busuk hati…dah dia attack aku banyak kali..dia siap hantar org belasah aku…siot betul…

tp ia semakin menjadi menarik…benchmark aku sekarang don fadzil…hahahaha….mari kawan2 kita perang mafia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

app_3_10005114794_3583sexy-mobster-girl

add me -facebook- and lets mafia-ing

tgh plan nak rompak kedai emas pula….

wahahahahahhaa

cc00868-c

aku baru aje level 11

Q pun dah jauh perjalanan career dia sebagai seorang mafia..

nota kaki: ni memain je..jgn buat betul2 sudah!