this morning i went to toilet..in one of the offices in my yard..

there were two cubicles..both occupied..so..i guess i just have to wait…

perhaps..i walked in silently..so, they don’t really notice s’one else was there…

then, the so-called toilet talks went like this..

“eh kau buat ape tu?” tanye minah A

“aku?aku berak…” jawab minah B selamba

“Ala…dah naik sampai ke peha aku la” kata minah A…huhu..aku eavesdropping la ape lagi….kosentret..kosentret

“tu la..kau garu2! aku dah kata jgn garu2” kata minah B…

masa ni aku dah terkulat2 gelak..

“ada banyak dah..satu, dua, tiga, empat, lima, enam, tujuh! ada tujuh!”

minah B senyap saja..tgh kosentret agaknye..

“aku pegi dulu la ye..” kata minah A..

“hm…” minah B jawab simple aje..kosentret kot..

minah A keluar dan terkejut tgk aku ada kat luar..aku buat muka seposen..

dia..terus berjalan laju keluar dari toilet..huhuhu

soalanye………apa ada pada peha?

A. tahi lalat

B. Kurap

C. Gigitan nyamuk

D. Ruam

E. Jerawat

F. Kudis buta

ahhhahahaha….*mak aih..jahatnyer aku!!

moral dari cerita keji tak bermoral ini adalah..

1. Cakap siang pandang-pandang..cakap dalam toilet make sure takde org

2. toilet bukan tempat terbaik untuk bergosip

3. jgn sebuk2 nak dgr2 org cakap…kepoh betul..huhu