malam semalam aku layan karok…

girls night out…setalah aku ngan sarah berjaya goda2 jidot untuk turut serta, kami pergi lepas dinner..

puas juga melalak perasan suara lunak…bantai lagu pelbagai genre…yang rock keras takdelah…

memula konon nak melalak satu jam aje…bila masing2 dah naik hantu..topap lagi sejam..hahaha…

antara lagu yang menjadik pilihan adalah lagu…kini…huhuhu..layan..pasal ape aku pilih, aku pun aku tak tau..main tekan aje…

Kini hanyalah tinggal kenangan

Tiada ku rasa dalam genggaman

Hanya terdaya mengimbas

Semua kenangan yang lalu

Tiada kata ucapan di bibir

Takku sangka kali terakhir

Kini kau tidak akan

Kembali lagi

syok jugak layan lagu lama2…ape cerita feminin sekarang…dulu feymes…zaman aku sekolah rendah….hapal smer lagu…sekarang dgr balik memang syahdu2 aje..

minat sampai aku terus teringin nak potong rambut boy cut…peh…jgn harap mak nak bagi…merajuk hentak2 kaki pun lum tentu dapat…hahhaha…

layan video ni gak…

mcm lawak sket pun ade…step joget pun simple..mcm senam robik…hahaha..tp zaman dulu step tu dah tahap ranggi habislah konon…siap aku cuba nak ikut2 joget…prektis belakang kelas…gaya nak best…rambut tocang dua zaman sekolah rendah…..hahahaha..apepun…lagu2 mereka masyuk…

*******

i want to be happy……i deserved to be happy….or am i??