promo
yo! yo! yo!

hehehhehe…sebagai seorang kakak yang berhati mulia…adalah tidak manis kalau tak tolong adik sendiri….adalah dgn itu aku mau tolong kasik promo EP adik aku..Wan….band dia nama clock’s ticking

poster promo/ep cover didesign adik aku lagi satu..paklee…dgn lead singer dia…wah mcm bisnes keropok adik beradik pulak..

wihihihih…layan juga lagu mereka..aku paling suka selamat tinggal kawan itu…iye…lagu pasal kawan mereka yang sudah tiada lagi di dunia ini ku kira…

accident with my brother but he didn’t make it…

Al-Fatihah………

.

.

.

ok! back to business..leh layan sedas dua kat myspace diorang….

leh tepon number kat myspace tu

nak aku yang pass by hand pun wokey jugak…(enterframe disitu)

email saja yeek~~!!!

huhuhu

nota kaki: taip entri sambil layan selamat tinggal kawan….

nota kaki lagi satu: kire ok ape sapot adik2….