panda

berasa comel…tak leh blah

yihaaaaaa!!

ape kes statistik pengunjung turun? dah kau tak reti nak jalan2 blog org memangla record drop!!…penulis jalanan mcm aku ni..mana ada pembaca setia….perasan saje yang lebih2 gituh…

ape cer aku sekarang? takde benda sgt…selain dari kemaruk panda.

tahap gatal2 sikit yang masih maintain…kelmarin turun bfast ramai giler org…meja full! siyes…ramai kaki kerajaan ntah ada kursus ape kat hotel ni buat penuh meja…aku ngan sarah tiada tmpat duduk…

yang sudah siap makan tak reti nak bangun…buat bodoh2 saja….berdekatan dgn kami ada 2 set meja berkerusi 4….satu set meja diduduki oleh 2 org pelancong aku kira…lelaki..warga emas… so ada 2 kerusi kosong yang obviously aku ngan sarah leh duduk… satu lagi set meja diduduki pula oleh seorang brader kacak…makan sorang…so ada 3 kerusi kosong….aku…sebagai pencinta rakyat dan menyayangi warga emas segera membuat pilihan…

“excuse me….everywhere is full..can we join u here?” aku sapa penuh mesra dan kasih sayang kepada org2 tua..

“yeah…yeah…sure….” jawab lelaki kacak itu sambil alih2kan pinggan memberi ruang…

aku sarapan dgn rasa bahagia…

hahahhahahhaahahaha…..aku memang pantas  membuat pilihan!

****

semalam melalak lagi..entah ape kemaruk aku tak tahu…kelas habis awal…memang sesuai….lepas siap jawab test laju2…kami lari2 nak melalak punyer pasal…

dataran pahlawan…tingkat 5 ke 4 ntah…itulah dia destinasi dituju…kali ini satu room ngan fazil and azim…yang lain bilik satu lagi…aku malas sikit satu room ngan hapis..dia belasah lagu rock tahap rosak gegendang telinga…

fazil mula men’sumbang’kan suara….lagu samsons ntah ape tajuk ntah…aku mcm biasa kasik heat sket balasah lagu karma…sarah…range tinggi2…lagu siti lagu ziana zain…azim…banyak low2 tune…ade jugak rock2 sikit…paling tak tahan part terlebih harakat “buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulan madu di awan biru~~~” ape lagi! guling2 aku gelak ngan fazil…

T2-lelaki cadangan…aku pilih lagu…smer tak pernah dgr…aku pun belasah saja…lagu best..catchy…suara aku je buat kantoi tune…wakaka….azim joget2 ngan fazil…tp bila lirik keluar…

Ku tuliskan sebuah cerita cinta segitiga

Dimana aku lah yang jadi peran utama

Aku tak dapat membohongi segala rasa

Aku mencintai dia dan dirinya

Nanti pukul satu dia menemui aku

Maka jangan kamu pasang wajah

Yang cemburu

Dan aku sudah pernah bilang pacarku bukan Cuma kamu saja

Ku mempunyai dua hati

Yang telah siap di gali

Kan aku sudah pernah bilang

Janganlah kamu terlalu sayang

Dan bila nanti kau menghilang

Ku masih punya lelaki cadangan

sarah,fazil azim memberi pandangan yang serong…siot!!! gelak guling2…ntah ape2…siap melalak kami menuju kejalan yang benar…selesai solat magrib azim ajak melantak begeking…layan…balik naik civic fazil…waaaaa…bilalah aku nak pakai civic…

nota kacak: jonathan namanyer..org filipin..dinner semalam baru tau nama…dia pulak dtg meja aku ngan sarah..borak2…kahkahkah…

nota lagu: biar lupa lirik! jgn salah lirik!! wakakaaakakaka….