cerita raya..hmmm…malas nak taip..

cerita ape nak stori…wa….kenyang makan mekdi…

apeda cerita kat tv ni…

eh..hensem pulak farid kamil ni…wuu….tp mcm kontrol2 hensem sket bila berlakon…ok..biarkan dia…

oh ye….sebelum bulan puasa yang lepas…kawan aku roger aku..dia kata..kad kawen yang aku buatkan dia kedai print itu da display depan kedai…untuk menyaksikan sendiri..ape lagi aku pun pecut ke jusco terbrau…aku lalu2 lalang depan kedai itu kasik snap se-das…

tara….

DSC04070

dia display aje…

aku rasa…

tp kalau dia buat template kad kawen, jual..mahu jugak aku tuntunt royalti artwork…wakaka(mcm bagus sgt jeekkkkk!) hahahaha…

apepun hidung aku mcm kenbang2 sikit masa lalu2 kedai tu…

****

sekarang aku kat melaka lagi…

malam2 tak reti membuta…tgk cd…esok masuk kelas…nganga2 tidur…ngantuk tak leh handle!!lect tu pasang video…laaaaagi syok aku tido….

aku memang tak ngam dalam kelas…macam kena sumpah..asal masuk kelas je ngantuk….asal mengatuk je aku masuk kelas…

******

dulu masa sekolah menengah…aku suka main gunting…besi dia yang sejuk tu aku letak2 kat muka…letak2 kat pipi…memang syok…kadang2 iron pun aku suke letak2 kat muka…tp aku check dulula…kot2 panas kalu…..

masa tu kelas BI…aku mengantuk…mcm biasa aku main gunting…aku letak2 gunting kat pipi…kat hidung…

tiba2…cikgu aimin bersuara

“Lydia..jangan korek hidung pakai gunting!”

satu kelas pandang belakang…aku tercengang dgn posisi pegang gunting kat muka aku…

apelagi budak ni tak lepaskan peluang…gelak bagai org hilang arah!

siot….

nota farid kamil: ape kes? cerita melayu…lelaki dia pn kena mekap…ape kes samseng pakai lip gloss??!! malu aku tgk…

nota lip gloss: mungkin dia memang kebetullan berbibir merah2 bak delima…tp ape kes satu team samseng pun bibir merah2?