drop it like it hotlama…….aku tak update…….ntahla ape nak jadik….

*******

aku dan jalan memang tak ngam…bagilah aku direction accurate sekalipun..aku boleh sesat dgn berbakat sekali…hebat bukan?

*******

malam semalam raya rumah ketua dorm …laily..ketua dorm paling berkaliber masa sekolah menengah…vote laily!

dia kata aku macam artis..siot…

aku ngan ija datang berpakaian rasmi ke tesco…laily sambut kami pakai baju raya komplete..kena kutuk…hahahaa…

******

sarah tgh tgk lord of the ring sambil makan megi..

aku gayut ngan nana..sesi grey’s theraphy….

******

aku bangun nak amek roti

“smeagol!!” aku jerit dgn tiba2

sarah toleh memandang aku…

“ha..ha…kau smeagol….smeagol….!”

“#$@%)(*!…” sarah speechless……(mungkin maksudnye”setan!”)

********

semua kawan baik aku nak kawen bulan 12 ni…masak aku masak! nak jadik jumper!!kejap muncul di pontian, kejap di batu pahat..alih2 dah sampai pahang..lepas tu sesat di shah alam dan tiba2 dah ada kat negeri sembilan…….terus terasa diri gua mcm 27 dressess tu…suwwit…

*******

“sarah?”

“…………………”

sekarang lord of the ring tgh tgk sarah pulak…

***********

smeagol

ini sarah