dem

kerja macam penchachai…

tanpa pelindungan SPF 15..kulit aku dah gelap gelita…hari2 berpasir…balik opis pegang muka rasa ada pasir…comot…

koyak..

koyak aku…lagi kurang seminggu turret aku nak loadout…beberapa hari lagi saja staging akan dismantle…maka hilanglah access kerja aku..manpower mcm haram….datang suke2 hati dia je..nak aje aku gantung sekor2 tepi dock…bagi makan belut…(kenapa belut?)

koyak..

aku stress….stress tahap game comel plant vs. zombie pun takleh hilangkan stress aku…nak tgk movie asyik tertunda saje…susah…mangkuk…siput sedut…kambing gurun..beruang kutub…(sesi hafalan binatang2 exotic)…

koyak….

harini org painting buat taik…mau saja aku kasik paint first coat muka dia…mcm haram…

dem….

……………………………..

why you have to be so oblivious…and why i couldn’t hate you…

…………………………………..

nak lempang org…ada volunteer?

………………………………….