………………………saya je satu2nya pompuan kat site!!!!!!!!!!!!!!

giler keji(masa taip rasa nak muntah hijau)

owh…ini bukan entri perasan or syok sendiri..saja nak provoke…tahu ramai yang turut serta nak muntah….(sila muntah)

kalau ada yang tak muntah pun mungkin zuriaf ngan ngah yang suka mengaku mereka kacak/hensem…

***

kehidupan kat site dimulakan dgn kena marah dgn org piping…mcm setan je sound aku…tp ntah kenapa aku tak rasa gugup…aku seposenkan je muke…sbb aku dah kenal kot dia tu….memang pesen cakap macam tu….biarlah…nasik aku makan bukan dia yang baya…dia boleh pegi makan kayu stagging tu sensorang..tak ajak aku pun takpe…

***

dan kemudian aku pegi tgk tubing yang giler b**i arnab punyer tebal…tak pernah tgk dan tak leh bayang mcmana nak bend..tebal giler…

“haiyaa! ini mcm wa mati woo…ini tebai ha wa tapena buwwat woo..” chia, tubing fitter aku…

“haiyaa!! lu jangan mati woo….kasik siap dulu ma…ini tak siap wa pun mati woo!” ni pehal aku pun cakap mcm org cina sekali ni?!!

****

cara2 nak tau cat dah kering ke belum kat site?

pegang..kalau kalernye lekat kat tangan..maksudnyer lum kering…

pastu nampak bangla tgh pegang berus usha2 sambil buat  muka sakit hati pegi kat dia cakap sorry kau dah kasik cap jari kat pipe yang baru cat…ok…bagus sekali…

****

erk…yeke aku je sorang pompuan kat site?….rasa ada lagi sorang pompuan keje kat site tu..iya….fire watchman…

hmm…okla…aku perempuan kedua paling cantik kat site!! ahieeeee!!!

****

nota cantik: dah la tu..cukup2 la muntah…