Assalamualaikum….

selain dari yo yo yo yo..saya juga tahu beri salam…

nak tulis…tp takda idea…..

incoming…incoming….incoming……

meja

….terasa brengsek buat kerja pagi ni…sebab meja kecik…kalau sekali refer 3 set  A3 drawing meja aku memang dah tak muat…meja kecik…..drawing bertimpa2…siap kena amek kosi member letak drawing…

henpon

…..terasa brengsek juga bila henpon buat hal….iya…saya memang ada berangan2 nak rembat iphone baru…tp bukan sekarang…mungkin lepas raya….tp…henpon saya sekarang seakan2 merajuk…..dia buat perangai….dia hang bila2 dia suka…dia slow tahap kura2….dia tak read sim card pada saat2 genting nak guna…dan sound dia tak clear bila bercakap dgn boyfren saya…bila tak clear..dan saya tak dgr….alamatnya habislah saya….owh sungguh siot sekali henpon saya…..

keta

dah 2 minggu tak baso….

duit

ni berapa haribulan?…..ntah?…dah kering dah….koyak….dalam wallet ada singapore punya dollar je…..nak tuka malas…duit mesia tinggal 4 hegget….cukuplah kot lagi 2 minggu…yang penting gaya…buat mcm banyak duit

ros

ros dah kawen..tgh cuti…kaki gossip aku takde….boring juga tak dapat nak gosip…seb baik banyak kerja….takda rasa nak gosip sgt

chenta

sgt chenta…..sgt chenta dia……sgt chenta dia….tough….up and down…..laugh and tears…..god give us strength….we want to survive….I…want to survive….

diet

persetankan dgn diet!

psp

bila dapat nak rembat satu ya? bila saya nak kaya?

blog

saya dah kembali…

blog

saya ada blog baru…..